Deze schattige ezels zijn al eerder een aantal weken bij Stichting Ezelwelzijn opgevangen
omdat de eigenaresse een operatie moest ondergaan en ze dus een tijdje niet kon verzorgen zo ook deze keer.
Lonneke, Jo Lie en Sofie hebben we een aantal weken geleden opgehaald.
Ze konden in dezelfde weide en stal staan waar ze een aantal maanden geleden ook stonden.
Dat was wel handig want het was bekend terrein voor ze. Ze hadden de beschikking over een grote groene weide
maar helaas werd het opeens winter en veranderde de mooie groene weide in een wit landschap.
In eerste instantie vonden ze het maar niets maar uiteindelijk genoten ze er volop van.
De eigenaresse vertelde dat de operatie goed gelukt was en dat het herstel voorspoedig verliep.
Toen het tijd werd om weer naar huis te gaan liepen ze alle drie weer zo de trailer in.
Gelukkig waren de wegen weer goed begaanbaar. De eigenaresse was helemaal gelukkig om haar vriendinnen weer te zien.


