Open stalmiddag 2e pinksterdag

Het was een hele mooie en warme dag. Zelf hadden we zoiets van hoeveel mensen komen de opvang vandaag bezoeken.
Maar algauw was iedereen druk bezig met de bezoekers te vertellen wat wij doen,
welke ezels er lopen en wat de mogelijkheden zijn om ons te steunen.

Ook oud-eigenaren kwamen op bezoek om te kijken hoe het met de ezel(s) gaat.
Herkenning door de ezel en dan spontaan naar je toe komen lopen, geeft toch een goed gevoel dat ze je niet vergeten zijn.
Maar ook zien dat goed met ze gaat en dat ze nieuwe vriendjes hebben gemaakt.

We mochten ook nog 2 prijswinnaars verwelkomen van een puzzel en “raad waar die staat”.
Deze stonden in het lokale dorpskrantje  “eem naproaten”. Zij kwamen hun gewonnen prijs ophalen.
Even op de foto met Alie van de redactie en natuurlijk moest er ook een ezel bij.

Wij kijken terug op een geslaagde middag ondanks de hoge temperaturen.
Wanneer is onze volgende open stalmiddag?
Houd hiervoor onze website en social media in de gaten.