De hele meivakantie gewacht en afgelopen maandag was het dan eindelijk zover:Pipi en Jeroen kwamen bij ons wonen.
Twee lieve, rustige ezels van Stichting Ezelwelzijn Zwinderen waar de kinderen al weken naar hadden uitgekeken.
Elke dag werd er gevraagd wanneer ze er nou écht zouden zijn. We waren al meerdere keren wezen kijken in Zwinderen,
de borstels (een roze en een blauwe) lagen al klaar en de stal was ingericht met het knapperigste stro.
Aan de weg werd de trailer al opgewacht waarin Pipi en Jeroen rustig stonden te wachten tot ze bij hun nieuwe huisje waren.
Samen met Joop mochten de kinderen ze meenemen naar hun wei.
Pipi en Jeroen voelden zich als snel op hun gemak en begonnen lekker aan het gras te knabbelen en een beetje rond te scharrelen.
We raken steeds beter aan elkaar gewend en de kinderen helpen elke dag enthousiast mee. Er wordt druk geborsteld, geknuffeld en zelfs de wei wordt netjes schoon gehouden. En Pipi en Jeroen, die lijken het helemaal prima te vinden op hun nieuwe woonplek!


