Omdat Tess én wijzelf natuurlijk ook, Roxy én de andere ezels nog even wilden zien, zijn we 2e pinksterdag
naar de open stalmiddag gegaan.
We waren heel benieuwd of Roxy ons nog zou herkennen.
Ze liep achterin de wei maar toen we haar riepen kwam ze direct aangelopen.
Ze stond samen met een andere ezel, met de naam Marley.
Die twee hebben een goede klik, ze vonden het vers geplukte kleefkruid heerlijk.
Tess was blij dat ze haar maatje Roxy weer even kon knuffelen.
Natuurlijk missen we Roxy maar de gedachte dat er goed voor haar gezorgd wordt
en weer een maatje heeft vinden we een geruststellende gedachte.
Na nog een kroel met Roxy hebben we nog wat rondgelopen en gepraat met Gerda en Joop en anderen.
We vonden het een gezellige middag en gaan graag nog eens kijken naar het goede werk wat daar gedaan wordt.
Tess, Astrid, Dick en Warner




